středa 6. července 2011

Pracovni krize zazehnana

Sice jsem v praci tyden, moje sny o super praci se rozplynuly hodne rychle. Prace co jsem dostala zadanou vubec neodpovidala puvodnimu planu, jelikoz jsem mela nastarosti pruzkum trhu, zjistit informace, zpracovat, sepsat. Dalsi diplomka... z cehoz jsem mela pochopitelne osipky vzhledem k tomu, ze jsem jednu prave dokoncila!!

AIESECarce jsem vysvetlila situaci, co je spatne, jak bych to chtela zmenit a ze jsem nasla uz jinou firmu... rozhovor byl sice mily, rozumela mi, vsechno.. jenomze kdyz mi mela dat vedet jestli by ta dalsi firma byla jeste volna, ze bychom zacali resit muj odchod, dostala jsem sms, ze zitra prijde za mnou do prace a budem to resit s sefem. Trosku podraz, ale budiz.. Kdyz jsem se ptala co presne budem resit, tak pry ze sef o tom musi vedet predtim, nez cokoli.. Tu druhou firmu samozrejme nezjistovala, takze bych nemela kam odejit, jelikoz samozrejme nechteji abych odesla do jine firmy, jelikoz ta patri jine pobocce.

Tak jsem necekala az slecna rano prijede, pockala jsem az dorazi sef a sama mu vyklopila co je problem, co se mi nelibi, co bych chtela delat atd nez aby to tlumocila slecna v arabstine a ja sedela vedle jak trubka a jenom se blbe smala (trosku klasika tady).

Nastesti sef se ukazal jako machr, ocenil, ze jsem mu rekla co se deje, hned volal nejake sve kamaradce, kam jsme se hned vydali.. Dopoledne jsme stravili tim, ze mi vypraveli co se (ne)delo ve vision virtuelle a co je potreba udelat, aby to cele slapalo, ze uz jsou klienti, co maji zajem!! Jak jsme se o tom bavili, zacala se mi rysovat predstava, ktera se mi hodne libila.. tak jsme se na tom shodli a ted mam za ukol mrtvou spolecnost vzkrisit, pripravit promo materialy, pripravitp rezentaci produktu, nastavit modely naceneni.. a od zari (az nebude vedro a skonci ramadan:) se sefem objizdet reklamni agentury.. resp. to je na sefovi, ja se budu starat o to co s nima domluvi..

No, vypada to krasne, jenom kdyby veskera dokumentace nebyla v arabstine:))) Ad oufam, ze to nezustane jenom u krasnych predstav a slibovani!!!

1 komentář:

  1. tak to zni hodne dobre :) snad lip nez to, co nabizela ta druha firma...

    OdpovědětVymazat